MÅNDAG

Hej kärlekar! Idag vaknade jag tio minuter innan bilen senast måste åka till busshållplatsen, så jag drog snabbt på mig kläder medan de andra var inne i rummet bredvid och födelsedags-sjöng för artonåringen i huset (jag får sjunga och gratta så mycket senare istället). Jag hade totalt missuppfattat tiden så jag fick ta på skor och rätta till kläderna i bilen sedan.. Lugn och stillsam morgon my ass.
Jag hade däremot en aprolig dag i skolan och nu ska jag plugga på när jag äntligen har tillgång till kaffe.

Jag skulle kunna svära på att det var en heltidsstuderande ungdom som uppfann kaffet. Tror ni inte?

Jag har tagit ut piercingarna (septum & underläppen) och klippt lugg samt färgat det mörkare, förresten. Ska pierca en smiley (i den där stängen under överläppen ni vet) så fort jag kan få hjälp med att sätta i smycket jag redan köpt. :)

Kärlek,



Kommentarer
Postat av: Emma

snygg snygg snygg!!

2011-11-22 @ 13:29:33
URL: http://honheteremma.devote.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback